Červenohorské sedlo – hodnocení a komentáře | Sněhové zpravodajství
České hory aktuálně

Červenohorské sedlo • hodnocení a komentáře

Průměrné hodnocení:

Začátečníci:

Pokročilí lyžaři:

Zkušení lyžaři:

Přidat nové hodnocení:

Nejnovější hodnocení:

23. 12. 2019 michal:

těšíme se s celou rodinou, děti byly vždy spokojené, ovšem musí vyjít počasí (poměrně často je ráno mlha). s dětmi je nejlepší klasická poma a ty jsou v areálu 3, což je výhoda

16. 1. 2017 o..:

Parkování platí jen ti, kteří nepřijeli na sjezdovky. Celkem rozumné opatření, úprava plochy nestojí málo a při pěkném počasí nebylo kde parkovat a bylo třeba dojíždět skibusem z Koutů. Nová lávka trochu pomohla, umístění WC (vyhřívané) ke stanu s občerstvením taky. Ve stanu není vedro ani zima. Ceny občerstvení horské až vysokohorské, ale nijak dramatické. Sedačka je bohužel dost pomalá a s nepříjemným nastupováním. Tratě jsem zažil jen upravené. Škoda, že už nefunguje černá sjezdovka. Doufám, že ji pustí, když je letos snad dost sněhu i bez zasněžování.

20. 2. 2016 Nalim5:

Pobyl jsem hodinu zaplatil 200kč za parkovné. To je opravdu super.

29. 1. 2016 běžkařka:

to parkování za 200 Kč je fakt humus. No, jsme v Čechách, pardon, na Moravě....

17. 1. 2016 GEorGE:

Nazývat cestu širokou 3m sjezdovkou je opravdu troufalé. Nejvíc jsem se pobavil, když proti mě na té úzké cestě vyrazil sněžný skútr. Nevím, zda jim dochází, že jsou zde ti, co teprve začínají. Když už ji sjedete (sem tam kámen), tak pokud nemáte hůlky a to na snowboardu nemáte, tak se projdete asi 200m po svých. Narazíte na pěkně širokou sjezdovku plnou muld. Opět pro začínajícího člověka výzva, to už je asi lepší ten led, co byl níže :-) No a pokud by jste si chtěli sundat snowboard z noh na sedačkové lanovce, tak na to zapomeňte, pěší nevozí. Oni si asi myslí, že se potom s tím snowboardem projdu dolu pěšky a ponesu ho v ruce. Nejspíš je to asi z důvodu bezpečnosti, ale dochází jim, že nohu si zlomím i s nasazeným snowboardem? No bavil jsem okolní svým ostrým jazykem. Ještě že ta čeština má tolik nadávek :-) A když už jste přežili výstup ze sedačky, tak pozor na křižování cesty pomou :-) Co se týče zázemí, tak s tím problém nebyl.

17. 1. 2016 Roman:

Už tak stačí jaké ceny nasadili za jídlo a pití ať se tím zadusi

To že běžkaři musí platit 200 korun je hnus už neví jak vydělat je to vrchol debility a hamounu

16. 1. 2016 Alena z Jeseníku:

ostuda střediska - parkovné pro běžkaře 200,- na den, jinak vás vyhodí !!!!

12. 2. 2015 Rostislav Štryncl:

V roce 2010 první návštěva s malými dětmi, celý týden lyžování u hotelu. V roce 2015 zopakováno, tentokrát severní svahy. Terény super, červený modrý na carving, černá neupravená = skvělý poježdění v prašanu. Apartmány sedlo také luxus (nábytek masív, to se jen tak nevidí). Já dávám celému areálu plec nahoru.

7. 3. 2013 Jiří a Leona:

Úchvatná příroda, parádní sjezdovky, jen škoda, že dojezd k repasované sedačkové lanovce byl už dopoledne hrůzostrašný. Dokonce nás napadlo, že bychom si mohli od personálu sedícího v budce vypůjčit lopatu... ráno nám ani neodpověděli na pozdrav... No a záchody TOI (3 kusy pod sjezdovkami) po neděli celé pondělí plné až pod okraj. V bufetu jídlo pro nás naprosto nevyhovující. Někdy přijedeme zase, snad se služby a zázemí zlepší.

7. 2. 2013 Josef Pokorný:

Tááák... Byl jsem u vás loni (tedy zima 2011/12) těsně před silvestrem. Padalo tou dobou hafo prašanu a přijeli jsme na ČHS okolo odpo... Na černé jsem měl pocit, že snad od začátku zimy neviděla rolbu, ale vůbec mi to nevadilo, protože to bylo nevíc haluz- hardcore lyžování co jsem kdy v Česku zažil =D Takže se k vám (doufám) příští úterý zase těším!! ;)

27. 3. 2012 František:

Tak jsem si přečetl názor p. Petra.. Tuto zimu jsem Čhs navštívil několikrát, naposledy 19.-23.3. A opravdu! Slunko furt pralo, až jsem si připálil zobák. A ty sjezdovky.. za boha ne a ne ty lyže prošlápnout protože široko daleko žádný muldy, dokonce ani odpoledne. Ani poškrábaný nejsou.. to naštve. Strava-děs, několikrát jsem se přežral,au au. A ten urbanistický zločin, p. Petr nekecá, když jsem šel večer z restaurace, několikrát jsem zabloudil.. no jo. A ten hotelovej bazén, ten mě dorazil! No síla :-) Z dravím všechny notorický stěžovatele! Che che

22. 3. 2012 Kratochvílová Hanka:

My jsme s areálem velice spokojeni, Celá rodina tam jezdíme už 15 let . střediska samozřejmě střídáme, ale vždy se nejvíce těšíme právě na sedlo. Vše na jednom místě, zaparkujeme a obouváme lyže.co víc si přát. zlepšovat je vždy co. my jsme spokojený, že sedačka konečně jede a že jsme se dočkali. držíme palce, ať se vede a ať máte spoustu spokojených lyžníků :o)

22. 3. 2012 Tomáš Klíma:

Moc Vám děkuji za příspěvek.Těší nás,že jezdíte lyžovat na sedlo. Kromě obsluhy u rozběhového pásu sedí ve velíně dolní staniceještě vedoucí strojník lanové dráhy, který by určitě lanovku okamžitě zastavil,kdyby jste v pořádku nenasedli. Díky za Vaše návštěvy střediska a díky za Vaše hodnocení-určitě máme co zlepšovat!

21. 3. 2012 o..:

Souhlasím s tím malým zájmem personálu. Na sedačce se nám už dvakrát stalo, že byl problém při nastupování, ale personál nejen, že sedačku nezastavil, ale ani nezpomalil a nezajímal se, zda jsme v pořádku nasedli. Přitom v prvním případě byli přímo v nástupním prostoru tři zaměstnanci, v druhém nejméně jeden. Problémy s nastupováním jsem viděl ještě nejméně dvakrát u jiných lidí, ale to už si reakci obsluhy nepamatuji. Na neupravené sjezdovky jsme na Sedle za celou sezónu nenatrefili ani jednou.

21. 3. 2012 Terezka:

Včera nádherné lyžování, dnes jedeme zase! Sjezdovky luxus! Těšíme se a děkujeme, že stále jedete! Na sedle je nejkrásněji..

19. 3. 2012 Tomáš Klíma:

Pane Petře,co to je urbanistický zločin?Neupravené sjezdovky nejsou pravdou,byly a jsou upravovány v noci jako každý jiný den!Buďte prosím konkrétní k nulovému zájmu personálu!

18. 3. 2012 Petr:

Urbanistický zločin, neupravené sjezdovky. Nulový zájem personálu. Katastrofické stravování. Již nikdy více.

22. 1. 2012 Hanka a Zdenda:

Všechno skvělé, sníh, sjezdovky, ubytování v hotelu červenohorske sedlo, nádherná zimní příroda a kouzelná atmosféra ladovske zimy,už se těšíme na náš další pobyt na sedle

25. 1. 2011 špička lukaš:

nejlepši pojezdy na prašanu

Lyžovali jste zde? Ohodnotit skiareál

Sněhové zpravodajství na FB:

Staňte se našimi fanoušky ještě dnes!

Doporučujeme:

Slevové kupóny
Omalovánky k vytisknutí
Originální omalovánky zdarma.
Nabídka práce
Pracovní nabídky z celé ČR.